.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برف ، باران و سرما ؛
مسافران نوروزی مازندران را غافلگیر کرد
بارش برف ، باران و تقویت سامانه سرد و بارش زا در آستانه سال جدید در استان مازندران ، موجب غافلگیر شدن مسافران و گردشگران نوروزی شده و مشكلاتی را برای آنان ایجاد كرده است .
مسافران نوروزی مازندران را غافلگیر کرد

بارش برف ، باران و تقویت سامانه سرد و بارش زا در آستانه سال جدید در استان مازندران ، موجب غافلگیر شدن مسافران و گردشگران نوروزی شده و مشكلاتی را برای آنان ایجاد كرده است .

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا ، چند روزی است كه سفرهای نوروزی آغاز شده است و برخی از هموطنان نیز اقدام به سفر كرده اند كه در عین حال از عصر امروز ( شنبه ) در راه های كوهستانی استان همچون هراز ، كندوان و فیروزكوه شاهد بارش برف شدید و كولاك هستیم .

با تقویت سامانه جوی موجود ، مسافران نوروزی و اهالی استان مازندران از امشب تا فردا ( 28 اسفند ماه ) شاهد بارش برف ، باران ، وزش بادنسبتا شدید و كاهش محسوس دما خواهند بود .

'كیان خدیور' ، رییس اداره پیش بینی ه‍و‌اش‍ن‍‍اس‍‍ی‌ استان مازن‍در‌ان شنبه شب به خبرنگار ایرنا گفت : از بعدازظهر پنجشنبه هفته گذشته با نفوذ سامانه سرد و بارش زا به استان شاهد ابرناكی آسمان ، بارش پراكنده باران و كاهش محسوس دما در استان بودیم .

وی اظهار داشت : با تقویت این سامانه از امشب شاهد تقویت بارش باران و برف در مناطق مختلف استان ، كاهش دما و ورش با تا فردا ( 28 اسفند ماه ) در نقاط مختلف استان خواهیم بود .

خدیور بیان داشت : پیش بینی می شود از اواخر روز یكشنبه از شدت ناپایداری وضعیت جوی استان كاسته شده و اهالی استان و مسافران از روز دوشنبه تا چهارشنبه هفته جاری شاهد هوای صاف تا قسمتی ابری به همراه افزایش دما باشند .

' عباسعلی نجفی ' ، معاون راهداری راه و ترابری مازندران گفت : در حال حاضر شاهد بارش برف شدید و كولاك در جاده های هراز و كندوان هستیم كه این موضوع موجب مسدود شدن این مجور های مواصلاتی شده است .

وی با اشاره به بارش برف شدید در محور مواصلاتی فیروز كوه ، گفت : در حال حاضر بارش شدید برف در این محور مواصلاتی ادامه دارد و موجب كند شدن تردد وسائط نقلیه در این جاده شده است .

نجفی گفت : راهداران با تمام سعی و توان در تلاش هستند تا راه های اصلی مسدد شده استان در اسرع وقت بازگشایی شده و امكان عبور و مرور خودروها مهیا شود .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.043 seconds.